Wiosna na osiedlu Bema
#teczowybialystok, czerwiec 2020. Kuratorki: Monika Weychert- Waluszko, Ewa Łączyńska-Widz. Aranżacja: Matosek-Niezgoda. Artyści: Teodor Ajder, Paweł Baśnik, Przemek Branas, Krzysztof Gil, Andrzej Heidrich, Pravdoliub Ivanov, Martyna Jastrzębska, Nikolay Karabinovych, Szczepan Kopyt, Konrad Kuzyszyn, Diana Lelonek, Dorota Podlaska, Daniel Rumiancew, Konrad Smoleński
Edward Hartwig. Fotografiki
Praktyka Hartwiga była zaprzeczeniem tego, co potocznie myślimy o fotografowaniu – w jego przypadku równie istotny lub może nawet ważniejszy od samego gestu robienia zdjęcia, był proces późniejszej pracy nad zdjęciem.
O wiele historii za dużo, by zmieścić w tak małym pudełku
It was supposed to be a movement, not a museum
Wiosna (Lato, Jesień, Zima) Ludów
Wychodząc od pośmiertnych losów Józefa Bema i powikłanych dziejów jego upamiętniania, wystawa komentuje nekropolitykę i różne sposoby przepisywania historii. Wykorzystując motyw panoramy i rozczłonkowanego (państwowego) ciała, zaproszeni artyści spróbują przywołać ducha Bema, by jego szczątki mogły opowiedzieć kolejną wersję własnych losów.
Puro Hotels & Label Magazine na 100-lecie Bauhausu
Wystawa plakatów z okazji stulecia Bauhausu w Puro Hotels Polska
Tadeusz Rolke. Fotografie Warszawskie
Warszawa lat 60. Moda, polityka i lambretty w stolicy po przejściach
Plastyczność Planety
Punktem wyjścia dla wystawy jest wypracowane przez Catherine Malabou pojęcie plastyczności, które oznacza przede wszystkim zdolność do nadawania i przyjmowania formy.
Ewa Partum. Moja Galeria jest ideą. Archiwum Galerii Adres
Galeria czynna tylko w godzinach obecności artystki
PEER-TO-PEER. PRAKTYKI KOLEKTYWNE W NOWEJ SZTUCE
Wystawa tworzy katalog współczesnych metod pracy zbiorowej, rozwijanych w większości przez pokolenie trzydziestoparoletnich artystów. Znajdziemy wśród nich kolektywy zawiązane w konkretnym celu, grupy adaptujące formułę zespołów muzycznych, nawiązujące do modeli pracy w biznesie czy łączące osoby zawodowo zajmujące się różnymi dziedzinami.
Wolne Gesty
Wolne gesty to spotkanie choreografii, literatury i formatu wystawy. W tytuł wystawy wpisana jest dwuznaczność związana ze sformułowaniem „wolne gesty”, które może oznaczać wolność, jak i powolność. Jeżeli odnieść tytuł do powolności gestów, to być może da się w nim dostrzec taniec.